Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als ik een bestelling heb geplaatst?
Wanneer uw bestelling is voltooid, ontvangt u onmiddellijk een bestelbevestiging op het scherm en dezelfde bestelbevestiging per e-mail. Het is daarom belangrijk dat u uw ontvangstbewijs zorgvuldig controleert op eventuele fouten en ons zo snel mogelijk op de hoogte brengt als er een fout is.
Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen te leveren, wanneer deze zijn geplaatst vóór 15:00 uur. Tijdens drukke periodes kan er extra levertijd ontstaan. Wij staan bekend om onze snelle levering en doen er alles aan om hieraan te voldoen! In uitzonderlijke gevallen kunnen er echter nabestellingen zijn en als dit gebeurt, zullen we je hierover zo spoedig mogelijk informeren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u wijzigingen wilt aanbrengen in uw bestelling, neem dan contact op met de klantenservice via e-mail of telefoon. Als uw bestelling al is verpakt of verzonden, is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit is mogelijk als het pakket nog niet is verpakt of verzonden. Neem contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand heeft.
Hoe retourneer ik een artikel?
We hebben een eenvoudig en veilig retourportaal gemaakt dat u kunt volgen om een retourzending naar ons te maken. Klik hier.
Ik heb zojuist mijn pakket geopend en er zit een verkeerd/defect artikel in – wat moet ik doen?
Dit spijt ons natuurlijk zeer als u een defect, vuil of verkeerd artikel heeft ontvangen. Als dit echter het geval is, dient u het artikel zo snel mogelijk in de originele verpakking retour te sturen. Neem eventueel contact op met de klantenservice.
Vragen?
Als u vragen heeft of advies nodig heeft, bent u van harte welkom om contact met ons op te nemen:
E-mail: We zitten klaar om je te helpen via de mail [email protected] en streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te antwoorden.