Klacht
Eventuele fouten of gebreken aan producten bij levering van Badminton-shop moeten binnen een redelijke termijn na ontdekking van de fout worden gemeld. Het is uw plicht om aan te geven en indien nodig te laten zien hoe de fout of het gebrek zich voordoet. Als u een fout ontdekt, dient u onmiddellijk contact op te nemen met Badminton-shop via e-mail [email protected].
Over het algemeen kunt u alleen klagen over fouten die zich uiterlijk twee jaar na levering van het product voordoen. Voor producten met een beperkte houdbaarheid is uw klachtmogelijkheid beperkt tot de verwachte houdbaarheid van het specifieke product. Als consument heeft u een garantie van 2 jaar, wat betekent dat u het product kunt laten repareren, omruilen, uw geld terugkrijgen of een prijsverlaging krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie en het product. Dit is natuurlijk afhankelijk van de gerechtvaardigheid van de klacht.
De klacht over een badmintonracket vervalt als de bespanning harder is dan aanbevolen voor het racket. Als de bespanning hoger is dan 13 kg, is de klacht over een badmintonracket niet geldig.
Mijn racket / schoenen zijn beschadigd, wat moet ik nu doen?
Om uw klacht nader te onderzoeken, verzoeken wij u om foto’s van uw racket in te dienen op basis van de volgende criteria.
- Front A
- Front B
- Side 1
- Side 2
- Top
- Bottom
- Close-up van de schade
Dit doe je als je een klacht hebt
Heb je een artikel dat is gekocht bij Badminton-shop.nl en waarover je een klacht wilt indienen, dan kun je dit als volgt doen:
– Maak één of meerdere foto’s van het artikel en eventuele schade of gebreken.
– Stuur een e-mail met de foto’s, een uitleg over wat er met het product is gebeurd, evenals het ordernummer, jouw e-mail en telefoonnummer naar [email protected].
– Schrijf ook in de e-mail hoeveel je hebt gespeeld en waar je speelt.
– We behandelen nu jouw klacht in samenwerking met onze leverancier en zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen, meestal binnen 1 week.
Wij vergoeden de verzendkosten die je mogelijk hebt in verband met het gebruik van onze retourportal, indien de klacht gerechtvaardigd is. Gebruik alsjeblieft deze link en volg de instructies.
Geretourneerde goederen worden verzonden naar:
Badminton-shop
M. P. Allerups Vej 45H
5220 Odense SØ
Danemark