Veelgestelde vragen
Ik ben nieuw bij Badminton-shop – hoe kan ik winkelen?
Bij Badminton-shop hebben we een enorm assortiment! Je vindt precies wat je leuk vindt in de verschillende categorieën. Als je een product hebt gekozen dat je leuk vindt, selecteer je een maat en aantal en klik je op ‘IN WINKELWAGEN’. Je kunt vervolgens zien dat het artikel naar rechtsboven wordt verplaatst, waar je winkelwagen is. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen en meer items aan je winkelwagen toe te voegen, of je kunt je aankoop voltooien.
Om je aankoop te voltooien, ga je naar de winkelwagen in de rechterbovenhoek en controleer je of alles in orde is. Vervolgens klik je op ‘NAAR DE KASSA’. Hier voer je al je gegevens in en kies je de betaalmethode die je wilt gebruiken. Als je op ‘BESTELLING PLAATSEN’ klikt, kom je op een nieuwe pagina met een bevestiging dat je bestelling is geplaatst, dus controleer ook de bevestiging op die pagina.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
We streven ernaar om alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen te leveren als de bestelling vóór 15.00 uur is geplaatst. In drukke perioden kan er in sommige gevallen een extra dag levertijd zijn. We staan bekend om snelle levering en doen er alles aan om dit na te komen! In enkele gevallen kan er echter een nalevering zijn, en als dat gebeurt, zullen we u hier onmiddellijk over informeren.
Wat als een artikel is uitverkocht?
Als een artikel is uitverkocht, bestellen we het zodra je je bestelling hebt geplaatst. Mocht het artikel onverwacht uitverkocht zijn bij onze leverancier, dan krijg je natuurlijk de mogelijkheid om de bestelling te annuleren of een alternatief artikel te vinden.
Is het veilig om online te winkelen?
Het is 100% veilig om bij ons te winkelen. We geven uw gegevens niet door aan anderen en u kunt op ons vertrouwen. We schrijven pas geld af van uw kaart wanneer uw bestelling is verzonden.
Welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Klarna online overschrijving, Klarna afterpay en Creditcard (o.a. Visa, MasterCard, Maestro). Het bedrag wordt pas verrekend zodra je bestelling is verzonden
Wat gebeurt er zodra ik een bestelling heb geplaatst?
Zodra je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het scherm evenals dezelfde orderbevestiging in je e-mail. Het is belangrijk dat je deze orderbevestiging/factuur goed controleert en ons bij eventuele fouten zo spoedig mogelijk op de hoogte stelt.
Is mijn bestelling verzonden?
Zodra het geld is afgeschreven en je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace-nummer waarmee je de verzending kunt volgen. Mocht je geen Track & Trace-nummer ontvangen, dan neem contact met ons op via onze Chatbot. Zodra het pakket is verzonden, wordt het doorgaans binnen 2-4 werkdagen geleverd.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je wijzigingen wilt aanbrengen in je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice via e-mail of telefoon. Als je bestelling al is ingepakt of verzonden, is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat is mogelijk, zolang het pakket niet is ingepakt of verzonden. Neem contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
We hebben een eenvoudig en veilig retourportaal gemaakt dat je kunt volgen om een retourzending naar ons te maken. Klik HIER.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retourzending?
Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, crediteren wij het bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen via het gekozen betaalmiddel.
Ik heb zojuist mijn pakket geopend en er zit een verkeerd/defect item in – wat moet ik doen?
We bieden onze excuses aan als je een defect, vies of verkeerd artikel hebt ontvangen. Als dit het geval is, moet je het artikel zo snel mogelijk in de originele verpakking retourneren. Neem indien nodig contact op met de klantenservice.
Hoe koop ik een cadeaubon?
We hebben een lange lijst met cadeaubonnen van verschillende waarden. Je kunt ze hier vinden. Je koopt ze net als een normaal product en ontvangt een code, evenals een mooie e-mail met de cadeaubon die je direct kunt printen en als cadeau kunt gebruiken!
Hoe kan ik mijn cadeaubon toepassen?
Voeg de vouchercode van je cadeaubon in de winkelwagen in zodat deze automatisch kan worden verrekend.
Kan ik 2 of meer cadeaubonnen toevoegen in dezelfde bestelling?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Neem contact met ons op via onze Chatbot. voor het gebruik van meerdere cadeaubonnen of noteer de cadeauboncodes en de waarden daarvan zelf in het opmerkingenveld. We zullen dan het totale aankoopbedrag verlagen en zodanig verrekenen met de betaling.
Wat moet ik doen als ik niet het volledige bedrag van mijn cadeaubon besteed?
Indien je niet de gehele cadeaubonwaarde besteedt, komt het resterende bedrag te vervallen.
Wat gebeurt er als ik met een cadeaubon gekochte artikelen retourneer?
Indien je een bestelling retourneert die je met een cadeaubon hebt gekocht, dan wordt er na de retourverwerking een tegoedbewijs naar je toegestuurd.
Kan ik een cadeaubon inwisselen voor contanten?
Nee, het is niet mogelijk om een cadeaubon om te wisselen voor contant geld.
Hoe lang kan mijn cadeaubon worden gebruikt?
Een cadeaubon kan uiterlijk tot twee jaar na de aankoopdatum worden gebruikt.
Hoe lang kan men kerstcadeaus ruilen?
Je kunt kerstcadeaus ruilen tot en met 31 januari.